הדירות בארץ יקרות מדי? השקעת נדלʺן בארהʺב! הדרך שלנו לתת לכסף שלנו לעבוד בשבילנו

הדירות בארץ יקרות מדי? השקעת נדלʺן בארהʺב! הדרך שלנו לתת לכסף שלנו לעבוד בשבילנו

קשה מאוד לקנות דירה בישראל ומצד שני גם לא כדאי להשקיע את הכסף בבנקים או באפיקי השקעה אחרים. אם אנחנו רוצים להגדיל את הרווחים האישיים שלנו ואנחנו לא רוצים להשקיע בנדל"ן בארץ בגלל שהוא יקר מדי וההשקעה בו לא שווה את הנכסים, אנחנו יכולים לבחור לקנות נכסי נדל"ן בארצות הברית. השקעת נדל"ן בארה"ב יכולה לאפשר לנו לתת לכסף שלנו לעבוד בשבילנו. קנייה של דירה או של בניין באחת ממדינות ארצות הברית יכולה לאפשר לנו להגדיל את הרווחים שלנו ולקבל תמורה נאה עבור הכסף שלנו שתחזיר את עצמה תוך שנים ספורות בלבד.

הדירות בארץ יקרות מדי? השקעת נדלʺן בארהʺב! למה כדאי לקנות דירה בארצות הברית?

מחירי הדירות בארצות הברית ירדו מאוד בשנים האחרונות. כיום, מאוד משתלם לקנות דירה בארצות הברית לשם השקעה לטווח קצר או ארוך. לאחר שנבצע השקעת נדל"ן בארה"ב נוכל לבחור עם להשביח את הנכס שלנו ולשפץ אותו ואז להשכיר או למכור אותו למרבה במחיר או אם אנחנו רוצים ישר למכור אותו. ההחלטה לקנות נכס צריכה להתאים לסכום שאנחנו יכולים להוציא וגם לציפייה שלנו לרווח. ככל שנשקיע יותר כספים בקניה של הנכס כך סביר להניח שהרווח שלנו בעוד מספר חודשים או שנים בודדות יהיה גבוה יותר באופן משמעותי.

הדירות בארץ יקרות מדי? השקעת נדלʺן בארהʺב! האם שווה להשקיע בנדל"ן בארצות הברית?

השקעה נדל"ן בארה"ב היא צעד שאזרחים רבים בישראל בוחרים בו. השאלה האם שווה להשקיע בקנייה של נכסי נדל"ן בארצות הברית היא שאלה שהתשובה שלה יכולה בהחלט להיות כן. יש המון מקרים שהרבה יותר שווה לקנות נכס בארצות הברית מאשר בארץ. הנכסים בארצות הברית מבוקשים מאוד בכל רחבי העולם והשכרה שלהם או מכירה שלהם יכולה לאפשר לנו להיות מסודרים מבחינה כספית. כאשר אנחנו מוכרים או קונים נכס בארצות הברית לא כדאי לנו לעשות את זה לבד בלי עזרה. כדאי לנו לפנות לחברת תיווך או לעורך דין מקומיים שיוכלו לסייע לנו בתהליך המכירה והקנייה על כל המשתמש מכך מבחינה משפטית וכלכלית. הסיוע המקצועי יוכל לסייע לנו להימנע מבעיות משפטיות סבוכות שיוכלו להפריע לנו להגיע לרווחים שרצינו. חשוב שנבחר לקנות נכס שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו מבחינה כספית ושלא ניקח הלוואה בשביל לכסות את הוצאות הקנייה הגבוהות שלו.

למידע נוסף בנושא, היכנסו לבלוג של יריב גולן, בו גולן מעניק טיפים רבים בתחום הנדל"ן בארה"ב. שווה קריאה!